Atıf Formatları
Otizmli Bir Bireyin Azaltılması ve Artırılması İstenen Davranışlarında İşlevsel İletişim Öğretiminin Etkililiğİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Alpdoğan And E. Sazak , "Otizmli Bir Bireyin Azaltılması ve Artırılması İstenen Davranışlarında İşlevsel İletişim Öğretiminin Etkililiğİ," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.152-182, 2021

Alpdoğan, Y. And Sazak , E. 2021. Otizmli Bir Bireyin Azaltılması ve Artırılması İstenen Davranışlarında İşlevsel İletişim Öğretiminin Etkililiğİ. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2 , 152-182.

Alpdoğan, Y., & Sazak , E., (2021). Otizmli Bir Bireyin Azaltılması ve Artırılması İstenen Davranışlarında İşlevsel İletişim Öğretiminin Etkililiğİ. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, 152-182.

Alpdoğan, Yusuf, And Elif Sazak . "Otizmli Bir Bireyin Azaltılması ve Artırılması İstenen Davranışlarında İşlevsel İletişim Öğretiminin Etkililiğİ," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, 152-182, 2021

Alpdoğan, Yusuf And Sazak , Elif. "Otizmli Bir Bireyin Azaltılması ve Artırılması İstenen Davranışlarında İşlevsel İletişim Öğretiminin Etkililiğİ." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.152-182, 2021

Alpdoğan, Y. And Sazak , E. (2021) . "Otizmli Bir Bireyin Azaltılması ve Artırılması İstenen Davranışlarında İşlevsel İletişim Öğretiminin Etkililiğİ." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.152-182.

@article{article, author={Yusuf Alpdoğan And author={Elif Sazak }, title={Otizmli Bir Bireyin Azaltılması ve Artırılması İstenen Davranışlarında İşlevsel İletişim Öğretiminin Etkililiğİ}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={152-182} }