B. Akköprü And Ö. Alanka, "Medyada Ütopik ve Distopik İmge Kullanımı: Örnek Reklam Analizleri," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.53, pp.55-90, 2021
Akköprü, B. And Alanka, Ö. 2021. Medyada Ütopik ve Distopik İmge Kullanımı: Örnek Reklam Analizleri. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.53 , 55-90.
Akköprü, B., & Alanka, Ö., (2021). Medyada Ütopik ve Distopik İmge Kullanımı: Örnek Reklam Analizleri. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.53, 55-90.
Akköprü, Bilal, And Ömer Alanka. "Medyada Ütopik ve Distopik İmge Kullanımı: Örnek Reklam Analizleri," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.53, 55-90, 2021
Akköprü, Bilal And Alanka, Ömer. "Medyada Ütopik ve Distopik İmge Kullanımı: Örnek Reklam Analizleri." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.53, pp.55-90, 2021
Akköprü, B. And Alanka, Ö. (2021) . "Medyada Ütopik ve Distopik İmge Kullanımı: Örnek Reklam Analizleri." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.53, pp.55-90.
@article{article, author={Bilal Akköprü And author={Ömer Alanka}, title={Medyada Ütopik ve Distopik İmge Kullanımı: Örnek Reklam Analizleri}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2021, pages={55-90} }