B. Dülek And H. Koçak, "SOSYAL MEDYA PAZARLAMA ETKİNLİKLERİNİN MARKANIN FARKINDALIĞI VE TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," 3 rd International Conference on Contemporary Academic Research , Konya, Turkey, pp.407-412, 2024
Dülek, B. And Koçak, H. 2024. SOSYAL MEDYA PAZARLAMA ETKİNLİKLERİNİN MARKANIN FARKINDALIĞI VE TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. 3 rd International Conference on Contemporary Academic Research , (Konya, Turkey), 407-412.
Dülek, B., & Koçak, H., (2024). SOSYAL MEDYA PAZARLAMA ETKİNLİKLERİNİN MARKANIN FARKINDALIĞI VE TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ . 3 rd International Conference on Contemporary Academic Research (pp.407-412). Konya, Turkey
Dülek, Bulut, And Hamza Koçak. "SOSYAL MEDYA PAZARLAMA ETKİNLİKLERİNİN MARKANIN FARKINDALIĞI VE TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," 3 rd International Conference on Contemporary Academic Research, Konya, Turkey, 2024
Dülek, Bulut And Koçak, Hamza. "SOSYAL MEDYA PAZARLAMA ETKİNLİKLERİNİN MARKANIN FARKINDALIĞI VE TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." 3 rd International Conference on Contemporary Academic Research , Konya, Turkey, pp.407-412, 2024
Dülek, B. And Koçak, H. (2024) . "SOSYAL MEDYA PAZARLAMA ETKİNLİKLERİNİN MARKANIN FARKINDALIĞI VE TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." 3 rd International Conference on Contemporary Academic Research , Konya, Turkey, pp.407-412.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Bulut Dülek And author={Hamza Koçak}, title={SOSYAL MEDYA PAZARLAMA ETKİNLİKLERİNİN MARKANIN FARKINDALIĞI VE TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ}, congress name={3 rd International Conference on Contemporary Academic Research}, city={Konya}, country={Turkey}, year={2024}, pages={407-412} }