Atıf Formatları
Ortak bilgi yapılandırma modeline göre tasarlanan öğrenme ortamının 5. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası üzerine etkisi.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Bakırcı And S. Çiçek, "Ortak bilgi yapılandırma modeline göre tasarlanan öğrenme ortamının 5. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası üzerine etkisi.," Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.4, no.15, pp.1960-1974, 2017

Bakırcı, H. And Çiçek, S. 2017. Ortak bilgi yapılandırma modeline göre tasarlanan öğrenme ortamının 5. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası üzerine etkisi.. Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.4, no.15 , 1960-1974.

Bakırcı, H., & Çiçek, S., (2017). Ortak bilgi yapılandırma modeline göre tasarlanan öğrenme ortamının 5. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası üzerine etkisi.. Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.4, no.15, 1960-1974.

Bakırcı, Hasan, And Sibel Çiçek. "Ortak bilgi yapılandırma modeline göre tasarlanan öğrenme ortamının 5. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası üzerine etkisi.," Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.4, no.15, 1960-1974, 2017

Bakırcı, Hasan And Çiçek, Sibel. "Ortak bilgi yapılandırma modeline göre tasarlanan öğrenme ortamının 5. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası üzerine etkisi.." Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.4, no.15, pp.1960-1974, 2017

Bakırcı, H. And Çiçek, S. (2017) . "Ortak bilgi yapılandırma modeline göre tasarlanan öğrenme ortamının 5. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası üzerine etkisi.." Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.4, no.15, pp.1960-1974.

@article{article, author={Hasan Bakırcı And author={Sibel Çiçek}, title={Ortak bilgi yapılandırma modeline göre tasarlanan öğrenme ortamının 5. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası üzerine etkisi.}, journal={Journal of Social and Humanities Sciences Research}, year=2017, pages={1960-1974} }