Atıf Formatları
Ortaöğretim Matematik Öğretiminde Geleneksel Öğretim ile Etkinlik Temelli Öğretim Yöntemlerinin Öğrenci Başarisi Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. ALTUN, "Ortaöğretim Matematik Öğretiminde Geleneksel Öğretim ile Etkinlik Temelli Öğretim Yöntemlerinin Öğrenci Başarisi Üzerindeki Etkisi," Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.27, pp.466-485, 2016

ALTUN, Y. 2016. Ortaöğretim Matematik Öğretiminde Geleneksel Öğretim ile Etkinlik Temelli Öğretim Yöntemlerinin Öğrenci Başarisi Üzerindeki Etkisi. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.27 , 466-485.

ALTUN, Y., (2016). Ortaöğretim Matematik Öğretiminde Geleneksel Öğretim ile Etkinlik Temelli Öğretim Yöntemlerinin Öğrenci Başarisi Üzerindeki Etkisi. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.27, 466-485.

ALTUN, Yener. "Ortaöğretim Matematik Öğretiminde Geleneksel Öğretim ile Etkinlik Temelli Öğretim Yöntemlerinin Öğrenci Başarisi Üzerindeki Etkisi," Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.27, 466-485, 2016

ALTUN, Yener. "Ortaöğretim Matematik Öğretiminde Geleneksel Öğretim ile Etkinlik Temelli Öğretim Yöntemlerinin Öğrenci Başarisi Üzerindeki Etkisi." Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.27, pp.466-485, 2016

ALTUN, Y. (2016) . "Ortaöğretim Matematik Öğretiminde Geleneksel Öğretim ile Etkinlik Temelli Öğretim Yöntemlerinin Öğrenci Başarisi Üzerindeki Etkisi." Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.27, pp.466-485.

@article{article, author={Yener Altun}, title={Ortaöğretim Matematik Öğretiminde Geleneksel Öğretim ile Etkinlik Temelli Öğretim Yöntemlerinin Öğrenci Başarisi Üzerindeki Etkisi}, journal={Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2016, pages={466-485} }