Atıf Formatları
Kuramdan Uygulamaya İş Birlikli Öğrenme -İşl Birliki Öğrenmenin Öğrencilerin Yazılı Anlatım Becerilerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. N. Kardaş. Kuramdan Uygulamaya İş Birlikli Öğrenme -İşl Birliki Öğrenmenin Öğrencilerin Yazılı Anlatım Becerilerine Etkisi. Ankara: Türkiye Alim Kitapları2016, pp.313

Kardaş, M. N. 2016. Kuramdan Uygulamaya İş Birlikli Öğrenme -İşl Birliki Öğrenmenin Öğrencilerin Yazılı Anlatım Becerilerine Etkisi . Türkiye Alim Kitapları, Ankara.

Kardaş, M. N., (2016). Kuramdan Uygulamaya İş Birlikli Öğrenme -İşl Birliki Öğrenmenin Öğrencilerin Yazılı Anlatım Becerilerine Etkisi . Ankara: Türkiye Alim Kitapları.

Kardaş, Mehmet. Kuramdan Uygulamaya İş Birlikli Öğrenme -İşl Birliki Öğrenmenin Öğrencilerin Yazılı Anlatım Becerilerine Etkisi . Ankara: Türkiye Alim Kitapları, 2016

Kardaş, Mehmet N. . Kuramdan Uygulamaya İş Birlikli Öğrenme -İşl Birliki Öğrenmenin Öğrencilerin Yazılı Anlatım Becerilerine Etkisi . Türkiye Alim Kitapları, 2016.

Kardaş, M. N. (2016) Kuramdan Uygulamaya İş Birlikli Öğrenme -İşl Birliki Öğrenmenin Öğrencilerin Yazılı Anlatım Becerilerine Etkisi . 1st edn. Ankara: Türkiye Alim Kitapları.

@book{book, author={Mehmet Nuri Kardaş}, title={Kuramdan Uygulamaya İş Birlikli Öğrenme -İşl Birliki Öğrenmenin Öğrencilerin Yazılı Anlatım Becerilerine Etkisi}, publisher={Türkiye Alim Kitapları}, year={2016} }