M. Sanca Et Al. , "Ortaokul Beceri Temelli Soruların Yeniden Yapılandırılmış Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, pp.219-248, 2021
Sanca, M. Et Al. 2021. Ortaokul Beceri Temelli Soruların Yeniden Yapılandırılmış Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1 , 219-248.
Sanca, M., Artun, H., Bakırcı, H., & Okur, M., (2021). Ortaokul Beceri Temelli Soruların Yeniden Yapılandırılmış Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, 219-248.
Sanca, Münnevver Et Al. "Ortaokul Beceri Temelli Soruların Yeniden Yapılandırılmış Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, 219-248, 2021
Sanca, Münnevver Et Al. "Ortaokul Beceri Temelli Soruların Yeniden Yapılandırılmış Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, pp.219-248, 2021
Sanca, M. Et Al. (2021) . "Ortaokul Beceri Temelli Soruların Yeniden Yapılandırılmış Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, pp.219-248.
@article{article, author={Münnevver Sanca Et Al. }, title={Ortaokul Beceri Temelli Soruların Yeniden Yapılandırılmış Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={219-248} }