M. N. Kardaş, "DRAMA’NIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA KAYGILARINI İYİLEŞTİRMEYE ETKİSİ," 4. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi , vol.1, no.16, Şanlıurfa, Turkey, pp.609-615, 2019
Kardaş, M. N. 2019. DRAMA’NIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA KAYGILARINI İYİLEŞTİRMEYE ETKİSİ. 4. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi , (Şanlıurfa, Turkey), 609-615.
Kardaş, M. N., (2019). DRAMA’NIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA KAYGILARINI İYİLEŞTİRMEYE ETKİSİ . 4. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi (pp.609-615). Şanlıurfa, Turkey
Kardaş, Mehmet. "DRAMA’NIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA KAYGILARINI İYİLEŞTİRMEYE ETKİSİ," 4. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Turkey, 2019
Kardaş, Mehmet N. . "DRAMA’NIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA KAYGILARINI İYİLEŞTİRMEYE ETKİSİ." 4. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi , Şanlıurfa, Turkey, pp.609-615, 2019
Kardaş, M. N. (2019) . "DRAMA’NIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA KAYGILARINI İYİLEŞTİRMEYE ETKİSİ." 4. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi , Şanlıurfa, Turkey, pp.609-615.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Mehmet Nuri Kardaş}, title={DRAMA’NIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA KAYGILARINI İYİLEŞTİRMEYE ETKİSİ}, congress name={4. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi}, city={Şanlıurfa}, country={Turkey}, year={2019}, pages={609-615} }