M. N. Kardaş, "İKİ DİLLİ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TÜRKÇE YAZILI ANLATIM BECERİLERİ VE YAZMA KAYGILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," International Journal of Social Science , vol.11, no.37, pp.239-252, 2015
Kardaş, M. N. 2015. İKİ DİLLİ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TÜRKÇE YAZILI ANLATIM BECERİLERİ VE YAZMA KAYGILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. International Journal of Social Science , vol.11, no.37 , 239-252.
Kardaş, M. N., (2015). İKİ DİLLİ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TÜRKÇE YAZILI ANLATIM BECERİLERİ VE YAZMA KAYGILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. International Journal of Social Science , vol.11, no.37, 239-252.
Kardaş, Mehmet. "İKİ DİLLİ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TÜRKÇE YAZILI ANLATIM BECERİLERİ VE YAZMA KAYGILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," International Journal of Social Science , vol.11, no.37, 239-252, 2015
Kardaş, Mehmet N. . "İKİ DİLLİ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TÜRKÇE YAZILI ANLATIM BECERİLERİ VE YAZMA KAYGILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." International Journal of Social Science , vol.11, no.37, pp.239-252, 2015
Kardaş, M. N. (2015) . "İKİ DİLLİ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TÜRKÇE YAZILI ANLATIM BECERİLERİ VE YAZMA KAYGILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." International Journal of Social Science , vol.11, no.37, pp.239-252.
@article{article, author={Mehmet Nuri Kardaş}, title={İKİ DİLLİ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TÜRKÇE YAZILI ANLATIM BECERİLERİ VE YAZMA KAYGILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, journal={International Journal of Social Science}, year=2015, pages={239-252} }