Atıf Formatları
Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutları Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Dülek And M. E. Yaşar, "Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutları Üzerine Etkisi," Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.3, pp.799-807, 2021

Dülek, B. And Yaşar, M. E. 2021. Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutları Üzerine Etkisi. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.3 , 799-807.

Dülek, B., & Yaşar, M. E., (2021). Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutları Üzerine Etkisi. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.3, 799-807.

Dülek, Bulut, And Mehmet Emin Yaşar. "Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutları Üzerine Etkisi," Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.3, 799-807, 2021

Dülek, Bulut And Yaşar, Mehmet E. . "Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutları Üzerine Etkisi." Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.3, pp.799-807, 2021

Dülek, B. And Yaşar, M. E. (2021) . "Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutları Üzerine Etkisi." Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.3, pp.799-807.

@article{article, author={Bulut Dülek And author={Mehmet Emin Yaşar}, title={Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutları Üzerine Etkisi}, journal={Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={799-807} }