Atıf Formatları
İşbirlikli Öğrenmenin Dizi ve Serilerin Öğretimindeki Etkililiği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. BİLGİN And K. Akbayır, "İşbirlikli Öğrenmenin Dizi ve Serilerin Öğretimindeki Etkililiği," V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , vol.2, Ankara, Turkey, pp.9333-9338, 2002

BİLGİN, T. And Akbayır, K. 2002. İşbirlikli Öğrenmenin Dizi ve Serilerin Öğretimindeki Etkililiği. V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Ankara, Turkey), 9333-9338.

BİLGİN, T., & Akbayır, K., (2002). İşbirlikli Öğrenmenin Dizi ve Serilerin Öğretimindeki Etkililiği . V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.9333-9338). Ankara, Turkey

BİLGİN, Tunay, And Kamil Akbayır. "İşbirlikli Öğrenmenin Dizi ve Serilerin Öğretimindeki Etkililiği," V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2002

BİLGİN, Tunay And Akbayır, Kamil. "İşbirlikli Öğrenmenin Dizi ve Serilerin Öğretimindeki Etkililiği." V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.9333-9338, 2002

BİLGİN, T. And Akbayır, K. (2002) . "İşbirlikli Öğrenmenin Dizi ve Serilerin Öğretimindeki Etkililiği." V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.9333-9338.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Tunay Bilgin And author={Kamil Akbayır}, title={İşbirlikli Öğrenmenin Dizi ve Serilerin Öğretimindeki Etkililiği}, congress name={V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2002}, pages={9333-9338} }