A. Tarkın Et Al. , "Kimya derslerinde sorulan soruların bilişsel düzey ve hedef davranışlar açısından değerlendirilmesi," 12. Ulusal fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.191, 2016
Tarkın, A. Et Al. 2016. Kimya derslerinde sorulan soruların bilişsel düzey ve hedef davranışlar açısından değerlendirilmesi. 12. Ulusal fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi , (Trabzon, Turkey), 191.
Tarkın, A., Aydın, S., GÖKÇE, C., BAĞ, E., ÖZDEMİR, H., & KILIÇ, S., (2016). Kimya derslerinde sorulan soruların bilişsel düzey ve hedef davranışlar açısından değerlendirilmesi . 12. Ulusal fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi (pp.191). Trabzon, Turkey
Tarkın, Ayşegül Et Al. "Kimya derslerinde sorulan soruların bilişsel düzey ve hedef davranışlar açısından değerlendirilmesi," 12. Ulusal fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 2016
Tarkın, Ayşegül T. Et Al. "Kimya derslerinde sorulan soruların bilişsel düzey ve hedef davranışlar açısından değerlendirilmesi." 12. Ulusal fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.191, 2016
Tarkın, A. Et Al. (2016) . "Kimya derslerinde sorulan soruların bilişsel düzey ve hedef davranışlar açısından değerlendirilmesi." 12. Ulusal fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, p.191.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Ayşegül Tarkın Çelikkıran Et Al. }, title={Kimya derslerinde sorulan soruların bilişsel düzey ve hedef davranışlar açısından değerlendirilmesi}, congress name={12. Ulusal fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2016}, pages={191} }