Atıf Formatları
Öğretmenlik Eğitimi Programları Akreditörlerinin Deneyimlerine Göre Akreditör Olmanın Anlamı: Fenomenolojik Bir Çalışma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. ELÇİÇEĞİ And K. YILMAZ, "Öğretmenlik Eğitimi Programları Akreditörlerinin Deneyimlerine Göre Akreditör Olmanın Anlamı: Fenomenolojik Bir Çalışma," Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.1574-1593, 2023

ELÇİÇEĞİ, B. And YILMAZ, K. 2023. Öğretmenlik Eğitimi Programları Akreditörlerinin Deneyimlerine Göre Akreditör Olmanın Anlamı: Fenomenolojik Bir Çalışma. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2 , 1574-1593.

ELÇİÇEĞİ, B., & YILMAZ, K., (2023). Öğretmenlik Eğitimi Programları Akreditörlerinin Deneyimlerine Göre Akreditör Olmanın Anlamı: Fenomenolojik Bir Çalışma. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, 1574-1593.

ELÇİÇEĞİ, Büşra, And KAYA YILMAZ. "Öğretmenlik Eğitimi Programları Akreditörlerinin Deneyimlerine Göre Akreditör Olmanın Anlamı: Fenomenolojik Bir Çalışma," Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, 1574-1593, 2023

ELÇİÇEĞİ, Büşra And YILMAZ, KAYA. "Öğretmenlik Eğitimi Programları Akreditörlerinin Deneyimlerine Göre Akreditör Olmanın Anlamı: Fenomenolojik Bir Çalışma." Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.1574-1593, 2023

ELÇİÇEĞİ, B. And YILMAZ, K. (2023) . "Öğretmenlik Eğitimi Programları Akreditörlerinin Deneyimlerine Göre Akreditör Olmanın Anlamı: Fenomenolojik Bir Çalışma." Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.1574-1593.

@article{article, author={Büşra Elçiçeği And author={KAYA YILMAZ}, title={Öğretmenlik Eğitimi Programları Akreditörlerinin Deneyimlerine Göre Akreditör Olmanın Anlamı: Fenomenolojik Bir Çalışma}, journal={Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2023, pages={1574-1593} }