M. S. Günbatar And Ş. Gökçearslan, "Ortaokul Öğrencilerinin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutum ve Öğrenme Algıları Üzerine Bir İnceleme," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, pp.497-511, 2017
Günbatar, M. S. And Gökçearslan, Ş. 2017. Ortaokul Öğrencilerinin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutum ve Öğrenme Algıları Üzerine Bir İnceleme. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2 , 497-511.
Günbatar, M. S., & Gökçearslan, Ş., (2017). Ortaokul Öğrencilerinin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutum ve Öğrenme Algıları Üzerine Bir İnceleme. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, 497-511.
Günbatar, Mustafa, And Şahin Gökçearslan. "Ortaokul Öğrencilerinin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutum ve Öğrenme Algıları Üzerine Bir İnceleme," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, 497-511, 2017
Günbatar, Mustafa S. And Gökçearslan, Şahin. "Ortaokul Öğrencilerinin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutum ve Öğrenme Algıları Üzerine Bir İnceleme." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, pp.497-511, 2017
Günbatar, M. S. And Gökçearslan, Ş. (2017) . "Ortaokul Öğrencilerinin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutum ve Öğrenme Algıları Üzerine Bir İnceleme." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, pp.497-511.
@article{article, author={Mustafa Serkan Günbatar And author={Şahin Gökçearslan}, title={Ortaokul Öğrencilerinin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutum ve Öğrenme Algıları Üzerine Bir İnceleme}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={497-511} }