E. CİHANGİR Et Al. , "Şehir Sakinlerinin Şehrin Marka Kişiliğine ve Markasına Dönük Algısı: Van’da Karşılaştırmalı Bir Araştırma," In Turizm Araştırmaları , Çanakkale: PARADİGMA AKADEMİ, 2019, pp.97-132.
CİHANGİR, E. Et Al. Şehir Sakinlerinin Şehrin Marka Kişiliğine ve Markasına Dönük Algısı: Van’da Karşılaştırmalı Bir Araştırma. 2019. In Turizm Araştırmaları , PARADİGMA AKADEMİ, Çanakkale, 97-132.
CİHANGİR, E., ŞEHRİBANOĞLU, S., SAYDAN, R., & LEVENDOĞLU, M. F., (2019). Şehir Sakinlerinin Şehrin Marka Kişiliğine ve Markasına Dönük Algısı: Van’da Karşılaştırmalı Bir Araştırma. Turizm Araştırmaları (pp.97-132), Çanakkale: PARADİGMA AKADEMİ.
CİHANGİR, Emine Et Al. "Şehir Sakinlerinin Şehrin Marka Kişiliğine ve Markasına Dönük Algısı: Van’da Karşılaştırmalı Bir Araştırma." In Turizm Araştırmaları , 97-132. Çanakkale: PARADİGMA AKADEMİ, 2019
CİHANGİR, Emine Et Al. "Şehir Sakinlerinin Şehrin Marka Kişiliğine ve Markasına Dönük Algısı: Van’da Karşılaştırmalı Bir Araştırma." Turizm Araştırmaları , PARADİGMA AKADEMİ, 2019, pp.97-132.
CİHANGİR, E. Et Al. (2019) "Şehir Sakinlerinin Şehrin Marka Kişiliğine ve Markasına Dönük Algısı: Van’da Karşılaştırmalı Bir Araştırma", Turizm Araştırmaları . Çanakkale: PARADİGMA AKADEMİ.
@bookchapter{bookchapter, author ={Emine Cihangir Et Al. }, chaptertitle={Şehir Sakinlerinin Şehrin Marka Kişiliğine ve Markasına Dönük Algısı: Van’da Karşılaştırmalı Bir Araştırma}, booktitle={ Turizm Araştırmaları}, publisher={PARADİGMA AKADEMİ}, city={Çanakkale},year={2019} }