Atıf Formatları
Tüketicilerin Yiyecek ve İçecek İşletmesi Tercihlerinde Sosyal Medyanın Etkisi: Van İli Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. TUNÇ SANCAK And E. GEÇGİN, "Tüketicilerin Yiyecek ve İçecek İşletmesi Tercihlerinde Sosyal Medyanın Etkisi: Van İli Örneği," Journal of Academic Tourism Analysis , pp.11-23, 2024

TUNÇ SANCAK, E. And GEÇGİN, E. 2024. Tüketicilerin Yiyecek ve İçecek İşletmesi Tercihlerinde Sosyal Medyanın Etkisi: Van İli Örneği. Journal of Academic Tourism Analysis , 11-23.

TUNÇ SANCAK, E., & GEÇGİN, E., (2024). Tüketicilerin Yiyecek ve İçecek İşletmesi Tercihlerinde Sosyal Medyanın Etkisi: Van İli Örneği. Journal of Academic Tourism Analysis , 11-23.

TUNÇ SANCAK, Elif, And Erol Geçgin. "Tüketicilerin Yiyecek ve İçecek İşletmesi Tercihlerinde Sosyal Medyanın Etkisi: Van İli Örneği," Journal of Academic Tourism Analysis , 11-23, 2024

TUNÇ SANCAK, Elif T. And GEÇGİN, Erol. "Tüketicilerin Yiyecek ve İçecek İşletmesi Tercihlerinde Sosyal Medyanın Etkisi: Van İli Örneği." Journal of Academic Tourism Analysis , pp.11-23, 2024

TUNÇ SANCAK, E. And GEÇGİN, E. (2024) . "Tüketicilerin Yiyecek ve İçecek İşletmesi Tercihlerinde Sosyal Medyanın Etkisi: Van İli Örneği." Journal of Academic Tourism Analysis , pp.11-23.

@article{article, author={Elif TUNÇ SANCAK And author={Erol Geçgin}, title={Tüketicilerin Yiyecek ve İçecek İşletmesi Tercihlerinde Sosyal Medyanın Etkisi: Van İli Örneği}, journal={Journal of Academic Tourism Analysis}, year=2024, pages={11-23} }