Atıf Formatları
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. BAKIRCI Et Al. , "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.26, no.2015, pp.182-204, 2015

BAKIRCI, H. Et Al. 2015. Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.26, no.2015 , 182-204.

BAKIRCI, H., ÇEPNİ, S., & YILDIZ, M., (2015). Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.26, no.2015, 182-204.

BAKIRCI, Hasan, SALİH ÇEPNİ, And MEHMET YILDIZ. "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.26, no.2015, 182-204, 2015

BAKIRCI, Hasan Et Al. "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.26, no.2015, pp.182-204, 2015

BAKIRCI, H. ÇEPNİ, S. And YILDIZ, M. (2015) . "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.26, no.2015, pp.182-204.

@article{article, author={Hasan Bakırcı Et Al. }, title={Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği}, journal={Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={182-204} }