C. ÖZATA And N. KALYONCU, "Başlangıç Düzeyi Bağlama Eğitiminde Programlı Öğrenme Yaklaşımının Çalma Performansına Etkisi: Bir Halk Eğitim Merkezi Örneği," Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.1, pp.75-108, 2024
ÖZATA, C. And KALYONCU, N. 2024. Başlangıç Düzeyi Bağlama Eğitiminde Programlı Öğrenme Yaklaşımının Çalma Performansına Etkisi: Bir Halk Eğitim Merkezi Örneği. Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.1 , 75-108.
ÖZATA, C., & KALYONCU, N., (2024). Başlangıç Düzeyi Bağlama Eğitiminde Programlı Öğrenme Yaklaşımının Çalma Performansına Etkisi: Bir Halk Eğitim Merkezi Örneği. Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.1, 75-108.
ÖZATA, CEMAL, And NESRİN KALYONCU. "Başlangıç Düzeyi Bağlama Eğitiminde Programlı Öğrenme Yaklaşımının Çalma Performansına Etkisi: Bir Halk Eğitim Merkezi Örneği," Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.1, 75-108, 2024
ÖZATA, CEMAL And KALYONCU, NESRİN. "Başlangıç Düzeyi Bağlama Eğitiminde Programlı Öğrenme Yaklaşımının Çalma Performansına Etkisi: Bir Halk Eğitim Merkezi Örneği." Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.1, pp.75-108, 2024
ÖZATA, C. And KALYONCU, N. (2024) . "Başlangıç Düzeyi Bağlama Eğitiminde Programlı Öğrenme Yaklaşımının Çalma Performansına Etkisi: Bir Halk Eğitim Merkezi Örneği." Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.1, pp.75-108.
@article{article, author={CEMAL ÖZATA And author={NESRİN KALYONCU}, title={Başlangıç Düzeyi Bağlama Eğitiminde Programlı Öğrenme Yaklaşımının Çalma Performansına Etkisi: Bir Halk Eğitim Merkezi Örneği}, journal={Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2024, pages={75-108} }