Atıf Formatları
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Sera Etkisi Konusunda Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına ve Bilginin Kalıcılığına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Bakırcı And İ. Yıldırım, "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Sera Etkisi Konusunda Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına ve Bilginin Kalıcılığına Etkisi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, pp.45-63, 2017

Bakırcı, H. And Yıldırım, İ. 2017. Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Sera Etkisi Konusunda Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına ve Bilginin Kalıcılığına Etkisi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18 , 45-63.

Bakırcı, H., & Yıldırım, İ., (2017). Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Sera Etkisi Konusunda Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına ve Bilginin Kalıcılığına Etkisi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, 45-63.

Bakırcı, Hasan, And İlke Yıldırım. "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Sera Etkisi Konusunda Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına ve Bilginin Kalıcılığına Etkisi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, 45-63, 2017

Bakırcı, Hasan And Yıldırım, İlke. "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Sera Etkisi Konusunda Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına ve Bilginin Kalıcılığına Etkisi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, pp.45-63, 2017

Bakırcı, H. And Yıldırım, İ. (2017) . "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Sera Etkisi Konusunda Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına ve Bilginin Kalıcılığına Etkisi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, pp.45-63.

@article{article, author={Hasan Bakırcı And author={İlke Yıldırım}, title={Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Sera Etkisi Konusunda Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına ve Bilginin Kalıcılığına Etkisi}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={45-63} }