Atıf Formatları
AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DİNLEME BECERİSİ BAŞARILARINA ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. N. Kardaş Et Al. , "AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DİNLEME BECERİSİ BAŞARILARINA ETKİSİ," 1. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR ONGRESİ , vol.3, Diyarbakır, Turkey, pp.1140-1147, 2018

Kardaş, M. N. Et Al. 2018. AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DİNLEME BECERİSİ BAŞARILARINA ETKİSİ. 1. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR ONGRESİ , (Diyarbakır, Turkey), 1140-1147.

Kardaş, M. N., Esendemir, N., & İl, İ., (2018). AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DİNLEME BECERİSİ BAŞARILARINA ETKİSİ . 1. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR ONGRESİ (pp.1140-1147). Diyarbakır, Turkey

Kardaş, Mehmet, Nurullah Esendemir, And İlayda İl. "AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DİNLEME BECERİSİ BAŞARILARINA ETKİSİ," 1. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR ONGRESİ, Diyarbakır, Turkey, 2018

Kardaş, Mehmet N. Et Al. "AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DİNLEME BECERİSİ BAŞARILARINA ETKİSİ." 1. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR ONGRESİ , Diyarbakır, Turkey, pp.1140-1147, 2018

Kardaş, M. N. Esendemir, N. And İl, İ. (2018) . "AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DİNLEME BECERİSİ BAŞARILARINA ETKİSİ." 1. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR ONGRESİ , Diyarbakır, Turkey, pp.1140-1147.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Mehmet Nuri Kardaş Et Al. }, title={AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DİNLEME BECERİSİ BAŞARILARINA ETKİSİ}, congress name={1. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR ONGRESİ}, city={Diyarbakır}, country={Turkey}, year={2018}, pages={1140-1147} }