Atıf Formatları
Türkiye’deki lise matematik öğretimi program değişikliğine yönelik öğretmen yaklaşımları: Fonksiyon kavramı örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Gök And A. Erdoğan, "Türkiye’deki lise matematik öğretimi program değişikliğine yönelik öğretmen yaklaşımları: Fonksiyon kavramı örneği," 23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Kocaeli, Turkey, pp.192, 2014

Gök, M. And Erdoğan, A. 2014. Türkiye’deki lise matematik öğretimi program değişikliğine yönelik öğretmen yaklaşımları: Fonksiyon kavramı örneği. 23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (Kocaeli, Turkey), 192.

Gök, M., & Erdoğan, A., (2014). Türkiye’deki lise matematik öğretimi program değişikliğine yönelik öğretmen yaklaşımları: Fonksiyon kavramı örneği . 23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (pp.192). Kocaeli, Turkey

Gök, Mustafa, And Abdulkadir Erdoğan. "Türkiye’deki lise matematik öğretimi program değişikliğine yönelik öğretmen yaklaşımları: Fonksiyon kavramı örneği," 23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Turkey, 2014

Gök, Mustafa And Erdoğan, Abdulkadir. "Türkiye’deki lise matematik öğretimi program değişikliğine yönelik öğretmen yaklaşımları: Fonksiyon kavramı örneği." 23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Kocaeli, Turkey, pp.192, 2014

Gök, M. And Erdoğan, A. (2014) . "Türkiye’deki lise matematik öğretimi program değişikliğine yönelik öğretmen yaklaşımları: Fonksiyon kavramı örneği." 23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Kocaeli, Turkey, p.192.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Mustafa Gök And author={Abdulkadir Erdoğan}, title={Türkiye’deki lise matematik öğretimi program değişikliğine yönelik öğretmen yaklaşımları: Fonksiyon kavramı örneği}, congress name={23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı}, city={Kocaeli}, country={Turkey}, year={2014}, pages={192} }