Atıf Formatları
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlık Becerilerini Etkileyen Faktörler: Akademik Başarı ve Branş
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. Önder Et Al. , "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlık Becerilerini Etkileyen Faktörler: Akademik Başarı ve Branş," 3rd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology , Antalya, Turkey, pp.75-83, 2017

Önder, F. Et Al. 2017. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlık Becerilerini Etkileyen Faktörler: Akademik Başarı ve Branş. 3rd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology , (Antalya, Turkey), 75-83.

Önder, F., Sılay, İ., & Şenyiğit, Ç., (2017). Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlık Becerilerini Etkileyen Faktörler: Akademik Başarı ve Branş . 3rd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology (pp.75-83). Antalya, Turkey

Önder, Fatih, İlhan Sılay, And Çiğdem Şenyiğit. "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlık Becerilerini Etkileyen Faktörler: Akademik Başarı ve Branş," 3rd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, Antalya, Turkey, 2017

Önder, Fatih Et Al. "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlık Becerilerini Etkileyen Faktörler: Akademik Başarı ve Branş." 3rd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology , Antalya, Turkey, pp.75-83, 2017

Önder, F. Sılay, İ. And Şenyiğit, Ç. (2017) . "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlık Becerilerini Etkileyen Faktörler: Akademik Başarı ve Branş." 3rd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology , Antalya, Turkey, pp.75-83.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Fatih Önder Et Al. }, title={Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlık Becerilerini Etkileyen Faktörler: Akademik Başarı ve Branş}, congress name={3rd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2017}, pages={75-83} }