Atıf Formatları
Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Bilginin Doğası Hakkındaki Görüşlerine Olan Etkisinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. Yıldırım And H. Bakırcı, "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Bilginin Doğası Hakkındaki Görüşlerine Olan Etkisinin İncelenmesi," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.10, no.2, pp.627-648, 2021

Yıldırım, İ. And Bakırcı, H. 2021. Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Bilginin Doğası Hakkındaki Görüşlerine Olan Etkisinin İncelenmesi. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.10, no.2 , 627-648.

Yıldırım, İ., & Bakırcı, H., (2021). Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Bilginin Doğası Hakkındaki Görüşlerine Olan Etkisinin İncelenmesi. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.10, no.2, 627-648.

Yıldırım, İlke, And Hasan Bakırcı. "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Bilginin Doğası Hakkındaki Görüşlerine Olan Etkisinin İncelenmesi," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.10, no.2, 627-648, 2021

Yıldırım, İlke And Bakırcı, Hasan. "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Bilginin Doğası Hakkındaki Görüşlerine Olan Etkisinin İncelenmesi." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.10, no.2, pp.627-648, 2021

Yıldırım, İ. And Bakırcı, H. (2021) . "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Bilginin Doğası Hakkındaki Görüşlerine Olan Etkisinin İncelenmesi." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.10, no.2, pp.627-648.

@article{article, author={İlke Yıldırım And author={Hasan Bakırcı}, title={Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Bilginin Doğası Hakkındaki Görüşlerine Olan Etkisinin İncelenmesi}, journal={Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi}, year=2021, pages={627-648} }