Atıf Formatları
Eğitimin Üç Temel Öğesi: Öğrenme, Öğrenci ve Öğretmen
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. KAYA Et Al. , "Matematik Öğretmenlerinin 2018 Liselere Geçiş Sınavındaki Matematik Sorularına Yönelik Görüşleri," In Eğitimin Üç Temel Öğesi , Ankara: İKSAD Publishing House, 2020, pp.195-216.

KAYA, S. Et Al. Matematik Öğretmenlerinin 2018 Liselere Geçiş Sınavındaki Matematik Sorularına Yönelik Görüşleri. 2020. In Eğitimin Üç Temel Öğesi , İKSAD Publishing House, Ankara, 195-216.

KAYA, S., BAKIRCI, H., ARTUN, H., & CANCAN, M., (2020). Matematik Öğretmenlerinin 2018 Liselere Geçiş Sınavındaki Matematik Sorularına Yönelik Görüşleri. Eğitimin Üç Temel Öğesi (pp.195-216), Ankara: İKSAD Publishing House.

KAYA, SEVDA Et Al. "Matematik Öğretmenlerinin 2018 Liselere Geçiş Sınavındaki Matematik Sorularına Yönelik Görüşleri." In Eğitimin Üç Temel Öğesi , 195-216. Ankara: İKSAD Publishing House, 2020

KAYA, SEVDA Et Al. "Matematik Öğretmenlerinin 2018 Liselere Geçiş Sınavındaki Matematik Sorularına Yönelik Görüşleri." Eğitimin Üç Temel Öğesi , İKSAD Publishing House, 2020, pp.195-216.

KAYA, S. Et Al. (2020) "Matematik Öğretmenlerinin 2018 Liselere Geçiş Sınavındaki Matematik Sorularına Yönelik Görüşleri", Eğitimin Üç Temel Öğesi . Ankara: İKSAD Publishing House.

@bookchapter{bookchapter, author ={SEVDA KAYA Et Al. }, chaptertitle={Matematik Öğretmenlerinin 2018 Liselere Geçiş Sınavındaki Matematik Sorularına Yönelik Görüşleri}, booktitle={ Eğitimin Üç Temel Öğesi}, publisher={İKSAD Publishing House}, city={Ankara},year={2020} }