Atıf Formatları
Keman Eğitiminde Notalı ve Notasız(Kulaktan) Öğrenmenin Stroop Performansına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

C. Fidan Erten, "Keman Eğitiminde Notalı ve Notasız(Kulaktan) Öğrenmenin Stroop Performansına Etkisi," International Congress on Gifted and Talented Education 2021 (IGATE’21) , İzmir, Turkey, 2021

Fidan Erten, C. 2021. Keman Eğitiminde Notalı ve Notasız(Kulaktan) Öğrenmenin Stroop Performansına Etkisi. International Congress on Gifted and Talented Education 2021 (IGATE’21) , (İzmir, Turkey).

Fidan Erten, C., (2021). Keman Eğitiminde Notalı ve Notasız(Kulaktan) Öğrenmenin Stroop Performansına Etkisi . International Congress on Gifted and Talented Education 2021 (IGATE’21), İzmir, Turkey

Fidan Erten, Canan. "Keman Eğitiminde Notalı ve Notasız(Kulaktan) Öğrenmenin Stroop Performansına Etkisi," International Congress on Gifted and Talented Education 2021 (IGATE’21), İzmir, Turkey, 2021

Fidan Erten, Canan F. . "Keman Eğitiminde Notalı ve Notasız(Kulaktan) Öğrenmenin Stroop Performansına Etkisi." International Congress on Gifted and Talented Education 2021 (IGATE’21) , İzmir, Turkey, 2021

Fidan Erten, C. (2021) . "Keman Eğitiminde Notalı ve Notasız(Kulaktan) Öğrenmenin Stroop Performansına Etkisi." International Congress on Gifted and Talented Education 2021 (IGATE’21) , İzmir, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Canan Fidan Erten}, title={Keman Eğitiminde Notalı ve Notasız(Kulaktan) Öğrenmenin Stroop Performansına Etkisi}, congress name={International Congress on Gifted and Talented Education 2021 (IGATE’21)}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2021}}