M. Sağdıç Et Al. , "Rehberli Sorgulama Öğretim Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Kuvvet ve Enerji Ünitesi Örneği," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, pp.943-959, 2019
Sağdıç, M. Et Al. 2019. Rehberli Sorgulama Öğretim Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Kuvvet ve Enerji Ünitesi Örneği. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1 , 943-959.
Sağdıç, M., Bakırcı, H., & Boynukara, Z., (2019). Rehberli Sorgulama Öğretim Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Kuvvet ve Enerji Ünitesi Örneği. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, 943-959.
Sağdıç, Müge, Hasan Bakırcı, And Zeynal Boynukara. "Rehberli Sorgulama Öğretim Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Kuvvet ve Enerji Ünitesi Örneği," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, 943-959, 2019
Sağdıç, Müge Et Al. "Rehberli Sorgulama Öğretim Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Kuvvet ve Enerji Ünitesi Örneği." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, pp.943-959, 2019
Sağdıç, M. Bakırcı, H. And Boynukara, Z. (2019) . "Rehberli Sorgulama Öğretim Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Kuvvet ve Enerji Ünitesi Örneği." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, pp.943-959.
@article{article, author={Müge Sağdıç Et Al. }, title={Rehberli Sorgulama Öğretim Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Kuvvet ve Enerji Ünitesi Örneği}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={943-959} }