İ. ÇİÇEK And F. Tanhan, "Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınırlılık Algı Şemaları ile Sınav Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Batman University Journal Of Life Sciences , vol.8, no.1, pp.69-85, 2018
ÇİÇEK, İ. And Tanhan, F. 2018. Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınırlılık Algı Şemaları ile Sınav Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Batman University Journal Of Life Sciences , vol.8, no.1 , 69-85.
ÇİÇEK, İ., & Tanhan, F., (2018). Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınırlılık Algı Şemaları ile Sınav Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Batman University Journal Of Life Sciences , vol.8, no.1, 69-85.
ÇİÇEK, İlhan, And Fuat Tanhan. "Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınırlılık Algı Şemaları ile Sınav Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Batman University Journal Of Life Sciences , vol.8, no.1, 69-85, 2018
ÇİÇEK, İlhan And Tanhan, Fuat. "Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınırlılık Algı Şemaları ile Sınav Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Batman University Journal Of Life Sciences , vol.8, no.1, pp.69-85, 2018
ÇİÇEK, İ. And Tanhan, F. (2018) . "Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınırlılık Algı Şemaları ile Sınav Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Batman University Journal Of Life Sciences , vol.8, no.1, pp.69-85.
@article{article, author={İlhan ÇİÇEK And author={Fuat Tanhan}, title={Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınırlılık Algı Şemaları ile Sınav Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={Batman University Journal Of Life Sciences}, year=2018, pages={69-85} }