M. Ş. DEMİR Et Al. , "Pedagojideki Devrimsel Ve Paradigmatik Değişim Eğitimsel Sinirbilimin Uygulamaları Işığında Daha İyi Bir Beyin İnşasının Sağlanması," THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.31, pp.39-55, 2016
DEMİR, M. Ş. Et Al. 2016. Pedagojideki Devrimsel Ve Paradigmatik Değişim Eğitimsel Sinirbilimin Uygulamaları Işığında Daha İyi Bir Beyin İnşasının Sağlanması. THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.31 , 39-55.
DEMİR, M. Ş., USTA, M. E., YAYLA, A., TAŞKIN, N., HASTUNÇ, Y., & ÇALIŞ, E., (2016). Pedagojideki Devrimsel Ve Paradigmatik Değişim Eğitimsel Sinirbilimin Uygulamaları Işığında Daha İyi Bir Beyin İnşasının Sağlanması. THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.31, 39-55.
DEMİR, Mehmet Et Al. "Pedagojideki Devrimsel Ve Paradigmatik Değişim Eğitimsel Sinirbilimin Uygulamaları Işığında Daha İyi Bir Beyin İnşasının Sağlanması," THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.31, 39-55, 2016
DEMİR, Mehmet Ş. Et Al. "Pedagojideki Devrimsel Ve Paradigmatik Değişim Eğitimsel Sinirbilimin Uygulamaları Işığında Daha İyi Bir Beyin İnşasının Sağlanması." THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.31, pp.39-55, 2016
DEMİR, M. Ş. Et Al. (2016) . "Pedagojideki Devrimsel Ve Paradigmatik Değişim Eğitimsel Sinirbilimin Uygulamaları Işığında Daha İyi Bir Beyin İnşasının Sağlanması." THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , no.31, pp.39-55.
@article{article, author={Mehmet Şirin Demir Et Al. }, title={Pedagojideki Devrimsel Ve Paradigmatik Değişim Eğitimsel Sinirbilimin Uygulamaları Işığında Daha İyi Bir Beyin İnşasının Sağlanması}, journal={THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE}, year=2016, pages={39-55} }