M. N. Kardaş Et Al. , "Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi," International Journal of Language Academy (IJLA) , vol.5, no.3, pp.366-390, 2017
Kardaş, M. N. Et Al. 2017. Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi. International Journal of Language Academy (IJLA) , vol.5, no.3 , 366-390.
Kardaş, M. N., Şahin, A., & Görmez, E., (2017). Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi. International Journal of Language Academy (IJLA) , vol.5, no.3, 366-390.
Kardaş, Mehmet, Abdullah Şahin, And Erhan Görmez. "Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi," International Journal of Language Academy (IJLA) , vol.5, no.3, 366-390, 2017
Kardaş, Mehmet N. Et Al. "Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi." International Journal of Language Academy (IJLA) , vol.5, no.3, pp.366-390, 2017
Kardaş, M. N. Şahin, A. And Görmez, E. (2017) . "Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi." International Journal of Language Academy (IJLA) , vol.5, no.3, pp.366-390.
@article{article, author={Mehmet Nuri Kardaş Et Al. }, title={Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi}, journal={International Journal of Language Academy (IJLA)}, year=2017, pages={366-390} }