Atıf Formatları
İlköğretim Sosyal Bilgiler Kazanımlarının Sosyal Bilimler Disiplinlerine ve Disiplinlerarası Anlayışa Uygunluğunun Belirlenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. Merey And M. keçe, "İlköğretim Sosyal Bilgiler Kazanımlarının Sosyal Bilimler Disiplinlerine ve Disiplinlerarası Anlayışa Uygunluğunun Belirlenmesi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Dergisi , no.10, pp.110-139, 2011

Merey, Z. And keçe, M. 2011. İlköğretim Sosyal Bilgiler Kazanımlarının Sosyal Bilimler Disiplinlerine ve Disiplinlerarası Anlayışa Uygunluğunun Belirlenmesi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Dergisi , no.10 , 110-139.

Merey, Z., & keçe, M., (2011). İlköğretim Sosyal Bilgiler Kazanımlarının Sosyal Bilimler Disiplinlerine ve Disiplinlerarası Anlayışa Uygunluğunun Belirlenmesi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Dergisi , no.10, 110-139.

Merey, Zihni, And Murat keçe. "İlköğretim Sosyal Bilgiler Kazanımlarının Sosyal Bilimler Disiplinlerine ve Disiplinlerarası Anlayışa Uygunluğunun Belirlenmesi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Dergisi , no.10, 110-139, 2011

Merey, Zihni And keçe, Murat. "İlköğretim Sosyal Bilgiler Kazanımlarının Sosyal Bilimler Disiplinlerine ve Disiplinlerarası Anlayışa Uygunluğunun Belirlenmesi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Dergisi , no.10, pp.110-139, 2011

Merey, Z. And keçe, M. (2011) . "İlköğretim Sosyal Bilgiler Kazanımlarının Sosyal Bilimler Disiplinlerine ve Disiplinlerarası Anlayışa Uygunluğunun Belirlenmesi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Dergisi , no.10, pp.110-139.

@article{article, author={Zihni Merey And author={Murat keçe}, title={İlköğretim Sosyal Bilgiler Kazanımlarının Sosyal Bilimler Disiplinlerine ve Disiplinlerarası Anlayışa Uygunluğunun Belirlenmesi}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Dergisi}, year=2011, pages={110-139} }