Atıf Formatları
YEŞİL REKLAM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. AYDIN, "YEŞİL REKLAM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI," ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, 2017

AYDIN, İ. 2017. YEŞİL REKLAM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI. ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Antalya, Turkey).

AYDIN, İ., (2017). YEŞİL REKLAM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI . ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey

AYDIN, İbrahim. "YEŞİL REKLAM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI," ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 2017

AYDIN, İbrahim. "YEŞİL REKLAM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI." ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, 2017

AYDIN, İ. (2017) . "YEŞİL REKLAM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI." ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={İbrahim Aydın}, title={YEŞİL REKLAM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI}, congress name={ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2017}}