İ. AYDIN, "YEŞİL REKLAM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI," ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, 2017
AYDIN, İ. 2017. YEŞİL REKLAM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI. ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Antalya, Turkey).
AYDIN, İ., (2017). YEŞİL REKLAM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI . ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey
AYDIN, İbrahim. "YEŞİL REKLAM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI," ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 2017
AYDIN, İbrahim. "YEŞİL REKLAM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI." ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, 2017
AYDIN, İ. (2017) . "YEŞİL REKLAM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI." ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İbrahim Aydın}, title={YEŞİL REKLAM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI}, congress name={ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2017}}