Atıf Formatları
İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerileri: Okuma Tutumu Doğrultusunda Bir Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. KIZILTAŞ, "İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerileri: Okuma Tutumu Doğrultusunda Bir Değerlendirme," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.1, pp.388-404, 2023

KIZILTAŞ, Y. 2023. İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerileri: Okuma Tutumu Doğrultusunda Bir Değerlendirme. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.1 , 388-404.

KIZILTAŞ, Y., (2023). İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerileri: Okuma Tutumu Doğrultusunda Bir Değerlendirme. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.1, 388-404.

KIZILTAŞ, Yusuf. "İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerileri: Okuma Tutumu Doğrultusunda Bir Değerlendirme," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.1, 388-404, 2023

KIZILTAŞ, Yusuf. "İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerileri: Okuma Tutumu Doğrultusunda Bir Değerlendirme." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.1, pp.388-404, 2023

KIZILTAŞ, Y. (2023) . "İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerileri: Okuma Tutumu Doğrultusunda Bir Değerlendirme." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.1, pp.388-404.

@article{article, author={Yusuf Kızıltaş}, title={İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerileri: Okuma Tutumu Doğrultusunda Bir Değerlendirme}, journal={YAŞADIKÇA EĞITIM}, year=2023, pages={388-404} }