A. Ünal And İ. Aydın, "Bankaların Sosyal Medya Reklamlarına Duyulan Güvenin Marka Çağrışımına Etkisi," 3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies , Konya, Turkey, pp.143-148, 2024
Ünal, A. And Aydın, İ. 2024. Bankaların Sosyal Medya Reklamlarına Duyulan Güvenin Marka Çağrışımına Etkisi. 3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies , (Konya, Turkey), 143-148.
Ünal, A., & Aydın, İ., (2024). Bankaların Sosyal Medya Reklamlarına Duyulan Güvenin Marka Çağrışımına Etkisi . 3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies (pp.143-148). Konya, Turkey
Ünal, Ahmet, And İbrahim Aydın. "Bankaların Sosyal Medya Reklamlarına Duyulan Güvenin Marka Çağrışımına Etkisi," 3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies, Konya, Turkey, 2024
Ünal, Ahmet And Aydın, İbrahim. "Bankaların Sosyal Medya Reklamlarına Duyulan Güvenin Marka Çağrışımına Etkisi." 3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies , Konya, Turkey, pp.143-148, 2024
Ünal, A. And Aydın, İ. (2024) . "Bankaların Sosyal Medya Reklamlarına Duyulan Güvenin Marka Çağrışımına Etkisi." 3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies , Konya, Turkey, pp.143-148.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Ahmet Ünal And author={İbrahim Aydın}, title={Bankaların Sosyal Medya Reklamlarına Duyulan Güvenin Marka Çağrışımına Etkisi}, congress name={3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies}, city={Konya}, country={Turkey}, year={2024}, pages={143-148} }