Atıf Formatları
YABANCI DİL OLARAK FARSÇA ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENİCİLERİN YAZILI ANLATIM HATALARI: SÖZLÜKSEL-ANLAMSAL HATALAR
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ü. GEDİK, "YABANCI DİL OLARAK FARSÇA ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENİCİLERİN YAZILI ANLATIM HATALARI: SÖZLÜKSEL-ANLAMSAL HATALAR," Şarkiyat Mecmuası , vol.0, no.38, pp.137-161, 2021

GEDİK, Ü. 2021. YABANCI DİL OLARAK FARSÇA ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENİCİLERİN YAZILI ANLATIM HATALARI: SÖZLÜKSEL-ANLAMSAL HATALAR. Şarkiyat Mecmuası , vol.0, no.38 , 137-161.

GEDİK, Ü., (2021). YABANCI DİL OLARAK FARSÇA ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENİCİLERİN YAZILI ANLATIM HATALARI: SÖZLÜKSEL-ANLAMSAL HATALAR. Şarkiyat Mecmuası , vol.0, no.38, 137-161.

GEDİK, Ümit. "YABANCI DİL OLARAK FARSÇA ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENİCİLERİN YAZILI ANLATIM HATALARI: SÖZLÜKSEL-ANLAMSAL HATALAR," Şarkiyat Mecmuası , vol.0, no.38, 137-161, 2021

GEDİK, Ümit. "YABANCI DİL OLARAK FARSÇA ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENİCİLERİN YAZILI ANLATIM HATALARI: SÖZLÜKSEL-ANLAMSAL HATALAR." Şarkiyat Mecmuası , vol.0, no.38, pp.137-161, 2021

GEDİK, Ü. (2021) . "YABANCI DİL OLARAK FARSÇA ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENİCİLERİN YAZILI ANLATIM HATALARI: SÖZLÜKSEL-ANLAMSAL HATALAR." Şarkiyat Mecmuası , vol.0, no.38, pp.137-161.

@article{article, author={Ümit Gedik}, title={YABANCI DİL OLARAK FARSÇA ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENİCİLERİN YAZILI ANLATIM HATALARI: SÖZLÜKSEL-ANLAMSAL HATALAR}, journal={Şarkiyat Mecmuası}, year=2021, pages={137-161} }