Ç. OKAT Et Al. , "Kahve Dükkânlarında Menü Yenilikçiliğinin Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisinde Algılanan Fiyat Adaletinin Aracı Rolü," Turizm Akademik Dergisi , vol.11, no.2, pp.187-202, 2024
OKAT, Ç. Et Al. 2024. Kahve Dükkânlarında Menü Yenilikçiliğinin Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisinde Algılanan Fiyat Adaletinin Aracı Rolü. Turizm Akademik Dergisi , vol.11, no.2 , 187-202.
OKAT, Ç., GEÇGİN, E., & CAN, Ü., (2024). Kahve Dükkânlarında Menü Yenilikçiliğinin Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisinde Algılanan Fiyat Adaletinin Aracı Rolü. Turizm Akademik Dergisi , vol.11, no.2, 187-202.
OKAT, Çinuçen, Erol Geçgin, And ÜLKER CAN. "Kahve Dükkânlarında Menü Yenilikçiliğinin Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisinde Algılanan Fiyat Adaletinin Aracı Rolü," Turizm Akademik Dergisi , vol.11, no.2, 187-202, 2024
OKAT, Çinuçen Et Al. "Kahve Dükkânlarında Menü Yenilikçiliğinin Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisinde Algılanan Fiyat Adaletinin Aracı Rolü." Turizm Akademik Dergisi , vol.11, no.2, pp.187-202, 2024
OKAT, Ç. GEÇGİN, E. And CAN, Ü. (2024) . "Kahve Dükkânlarında Menü Yenilikçiliğinin Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisinde Algılanan Fiyat Adaletinin Aracı Rolü." Turizm Akademik Dergisi , vol.11, no.2, pp.187-202.
@article{article, author={Çinuçen Okat Et Al. }, title={Kahve Dükkânlarında Menü Yenilikçiliğinin Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisinde Algılanan Fiyat Adaletinin Aracı Rolü}, journal={Turizm Akademik Dergisi}, year=2024, pages={187-202} }