Atıf Formatları
OKUL YÖNETİCİLERİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OKUL İKLİMİNİN OLUŞMASI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Akbaba, "OKUL YÖNETİCİLERİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OKUL İKLİMİNİN OLUŞMASI," Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.2, no.5, pp.211-227, 2014

Akbaba, A. 2014. OKUL YÖNETİCİLERİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OKUL İKLİMİNİN OLUŞMASI. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.2, no.5 , 211-227.

Akbaba, A., (2014). OKUL YÖNETİCİLERİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OKUL İKLİMİNİN OLUŞMASI. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.2, no.5, 211-227.

Akbaba, Ahmet. "OKUL YÖNETİCİLERİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OKUL İKLİMİNİN OLUŞMASI," Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.2, no.5, 211-227, 2014

Akbaba, Ahmet. "OKUL YÖNETİCİLERİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OKUL İKLİMİNİN OLUŞMASI." Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.2, no.5, pp.211-227, 2014

Akbaba, A. (2014) . "OKUL YÖNETİCİLERİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OKUL İKLİMİNİN OLUŞMASI." Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.2, no.5, pp.211-227.

@article{article, author={Ahmet Akbaba}, title={OKUL YÖNETİCİLERİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OKUL İKLİMİNİN OLUŞMASI}, journal={Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2014, pages={211-227} }