Atıf Formatları
İLKÖĞRETİM II. KADEME ÖĞRENCİLERİ İÇİN FAZIL HÜSNÜ DAĞLARCA'NIN YAPMA DESTANINDAKİ (NENE HATUN GÖRÜNTÜSÜ) ROL-MODELİN EĞİTSEL AÇIDAN İNCELENMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Kaya, "İLKÖĞRETİM II. KADEME ÖĞRENCİLERİ İÇİN FAZIL HÜSNÜ DAĞLARCA'NIN YAPMA DESTANINDAKİ (NENE HATUN GÖRÜNTÜSÜ) ROL-MODELİN EĞİTSEL AÇIDAN İNCELENMESİ," IV. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU , İstanbul, Turkey, pp.265-281, 2017

Kaya, M. 2017. İLKÖĞRETİM II. KADEME ÖĞRENCİLERİ İÇİN FAZIL HÜSNÜ DAĞLARCA'NIN YAPMA DESTANINDAKİ (NENE HATUN GÖRÜNTÜSÜ) ROL-MODELİN EĞİTSEL AÇIDAN İNCELENMESİ. IV. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU , (İstanbul, Turkey), 265-281.

Kaya, M., (2017). İLKÖĞRETİM II. KADEME ÖĞRENCİLERİ İÇİN FAZIL HÜSNÜ DAĞLARCA'NIN YAPMA DESTANINDAKİ (NENE HATUN GÖRÜNTÜSÜ) ROL-MODELİN EĞİTSEL AÇIDAN İNCELENMESİ . IV. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU (pp.265-281). İstanbul, Turkey

Kaya, Mustafa. "İLKÖĞRETİM II. KADEME ÖĞRENCİLERİ İÇİN FAZIL HÜSNÜ DAĞLARCA'NIN YAPMA DESTANINDAKİ (NENE HATUN GÖRÜNTÜSÜ) ROL-MODELİN EĞİTSEL AÇIDAN İNCELENMESİ," IV. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU, İstanbul, Turkey, 2017

Kaya, Mustafa. "İLKÖĞRETİM II. KADEME ÖĞRENCİLERİ İÇİN FAZIL HÜSNÜ DAĞLARCA'NIN YAPMA DESTANINDAKİ (NENE HATUN GÖRÜNTÜSÜ) ROL-MODELİN EĞİTSEL AÇIDAN İNCELENMESİ." IV. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU , İstanbul, Turkey, pp.265-281, 2017

Kaya, M. (2017) . "İLKÖĞRETİM II. KADEME ÖĞRENCİLERİ İÇİN FAZIL HÜSNÜ DAĞLARCA'NIN YAPMA DESTANINDAKİ (NENE HATUN GÖRÜNTÜSÜ) ROL-MODELİN EĞİTSEL AÇIDAN İNCELENMESİ." IV. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU , İstanbul, Turkey, pp.265-281.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Mustafa Kaya}, title={İLKÖĞRETİM II. KADEME ÖĞRENCİLERİ İÇİN FAZIL HÜSNÜ DAĞLARCA'NIN YAPMA DESTANINDAKİ (NENE HATUN GÖRÜNTÜSÜ) ROL-MODELİN EĞİTSEL AÇIDAN İNCELENMESİ}, congress name={IV. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2017}, pages={265-281} }