İ. Aydın, "Nüfuz Pazarlamasında (Influencer Marketing) Nüfuzluya Güvenin Marka Değeri, Marka Aşkı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Araştırılması," JOURNAL OF EMERGING ECONOMIES AND POLICY , vol.6, no.2, pp.213-225, 2021
Aydın, İ. 2021. Nüfuz Pazarlamasında (Influencer Marketing) Nüfuzluya Güvenin Marka Değeri, Marka Aşkı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Araştırılması. JOURNAL OF EMERGING ECONOMIES AND POLICY , vol.6, no.2 , 213-225.
Aydın, İ., (2021). Nüfuz Pazarlamasında (Influencer Marketing) Nüfuzluya Güvenin Marka Değeri, Marka Aşkı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Araştırılması. JOURNAL OF EMERGING ECONOMIES AND POLICY , vol.6, no.2, 213-225.
Aydın, İbrahim. "Nüfuz Pazarlamasında (Influencer Marketing) Nüfuzluya Güvenin Marka Değeri, Marka Aşkı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Araştırılması," JOURNAL OF EMERGING ECONOMIES AND POLICY , vol.6, no.2, 213-225, 2021
Aydın, İbrahim. "Nüfuz Pazarlamasında (Influencer Marketing) Nüfuzluya Güvenin Marka Değeri, Marka Aşkı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Araştırılması." JOURNAL OF EMERGING ECONOMIES AND POLICY , vol.6, no.2, pp.213-225, 2021
Aydın, İ. (2021) . "Nüfuz Pazarlamasında (Influencer Marketing) Nüfuzluya Güvenin Marka Değeri, Marka Aşkı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Araştırılması." JOURNAL OF EMERGING ECONOMIES AND POLICY , vol.6, no.2, pp.213-225.
@article{article, author={İbrahim Aydın}, title={Nüfuz Pazarlamasında (Influencer Marketing) Nüfuzluya Güvenin Marka Değeri, Marka Aşkı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Araştırılması}, journal={JOURNAL OF EMERGING ECONOMIES AND POLICY}, year=2021, pages={213-225} }