Atıf Formatları
Mikro Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Konuşma Becerilerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. N. Kardaş, "Mikro Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Konuşma Becerilerine Etkisi," III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , vol.1, no.1, Muğla, Turkey, pp.13-15, 2016

Kardaş, M. N. 2016. Mikro Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Konuşma Becerilerine Etkisi. III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Muğla, Turkey), 13-15.

Kardaş, M. N., (2016). Mikro Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Konuşma Becerilerine Etkisi . III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (pp.13-15). Muğla, Turkey

Kardaş, Mehmet. "Mikro Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Konuşma Becerilerine Etkisi," III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 2016

Kardaş, Mehmet N. . "Mikro Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Konuşma Becerilerine Etkisi." III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Turkey, pp.13-15, 2016

Kardaş, M. N. (2016) . "Mikro Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Konuşma Becerilerine Etkisi." III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Turkey, pp.13-15.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Mehmet Nuri Kardaş}, title={Mikro Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Konuşma Becerilerine Etkisi}, congress name={III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2016}, pages={13-15} }