Atıf Formatları
Öğrenme Galerisi Tekniğinin İki Dilli Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Başarısına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. N. Kardaş And Y. Ulusal, "Öğrenme Galerisi Tekniğinin İki Dilli Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Başarısına Etkisi," 4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , vol.1, no.1, Denizli, Turkey, pp.1835-1836, 2017

Kardaş, M. N. And Ulusal, Y. 2017. Öğrenme Galerisi Tekniğinin İki Dilli Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Başarısına Etkisi. 4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Denizli, Turkey), 1835-1836.

Kardaş, M. N., & Ulusal, Y., (2017). Öğrenme Galerisi Tekniğinin İki Dilli Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Başarısına Etkisi . 4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (pp.1835-1836). Denizli, Turkey

Kardaş, Mehmet, And Yakup Ulusal. "Öğrenme Galerisi Tekniğinin İki Dilli Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Başarısına Etkisi," 4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Turkey, 2017

Kardaş, Mehmet N. And Ulusal, Yakup. "Öğrenme Galerisi Tekniğinin İki Dilli Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Başarısına Etkisi." 4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Denizli, Turkey, pp.1835-1836, 2017

Kardaş, M. N. And Ulusal, Y. (2017) . "Öğrenme Galerisi Tekniğinin İki Dilli Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Başarısına Etkisi." 4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Denizli, Turkey, pp.1835-1836.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Mehmet Nuri Kardaş And author={Yakup Ulusal}, title={Öğrenme Galerisi Tekniğinin İki Dilli Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Başarısına Etkisi}, congress name={4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={Denizli}, country={Turkey}, year={2017}, pages={1835-1836} }