Atıf Formatları
Türkiye’ de COVID-19 Koşullarında Uzaktan Fen Eğitimi İle İlgili Bir Meta-Sentez Çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Bakırcı Et Al. , "Türkiye’ de COVID-19 Koşullarında Uzaktan Fen Eğitimi İle İlgili Bir Meta-Sentez Çalışması," Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.2, pp.353-377, 2022

Bakırcı, H. Et Al. 2022. Türkiye’ de COVID-19 Koşullarında Uzaktan Fen Eğitimi İle İlgili Bir Meta-Sentez Çalışması. Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.2 , 353-377.

Bakırcı, H., Kayar, S., Cancan, M., & Tozlu, İ., (2022). Türkiye’ de COVID-19 Koşullarında Uzaktan Fen Eğitimi İle İlgili Bir Meta-Sentez Çalışması. Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.2, 353-377.

Bakırcı, Hasan Et Al. "Türkiye’ de COVID-19 Koşullarında Uzaktan Fen Eğitimi İle İlgili Bir Meta-Sentez Çalışması," Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.2, 353-377, 2022

Bakırcı, Hasan Et Al. "Türkiye’ de COVID-19 Koşullarında Uzaktan Fen Eğitimi İle İlgili Bir Meta-Sentez Çalışması." Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.2, pp.353-377, 2022

Bakırcı, H. Et Al. (2022) . "Türkiye’ de COVID-19 Koşullarında Uzaktan Fen Eğitimi İle İlgili Bir Meta-Sentez Çalışması." Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.2, pp.353-377.

@article{article, author={Hasan Bakırcı Et Al. }, title={Türkiye’ de COVID-19 Koşullarında Uzaktan Fen Eğitimi İle İlgili Bir Meta-Sentez Çalışması}, journal={Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi}, year=2022, pages={353-377} }