Atıf Formatları
DOLAYLI KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN REKLAMDAKİ BİLGİLERE YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. AYDIN, "DOLAYLI KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN REKLAMDAKİ BİLGİLERE YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI," ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, 2017

AYDIN, İ. 2017. DOLAYLI KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN REKLAMDAKİ BİLGİLERE YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI. ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Antalya, Turkey).

AYDIN, İ., (2017). DOLAYLI KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN REKLAMDAKİ BİLGİLERE YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI . ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey

AYDIN, İbrahim. "DOLAYLI KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN REKLAMDAKİ BİLGİLERE YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI," ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 2017

AYDIN, İbrahim. "DOLAYLI KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN REKLAMDAKİ BİLGİLERE YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI." ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, 2017

AYDIN, İ. (2017) . "DOLAYLI KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN REKLAMDAKİ BİLGİLERE YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI." ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={İbrahim Aydın}, title={DOLAYLI KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN REKLAMDAKİ BİLGİLERE YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI}, congress name={ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2017}}