İ. AYDIN, "DOLAYLI KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN REKLAMDAKİ BİLGİLERE YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI," ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, 2017
AYDIN, İ. 2017. DOLAYLI KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN REKLAMDAKİ BİLGİLERE YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI. ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Antalya, Turkey).
AYDIN, İ., (2017). DOLAYLI KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN REKLAMDAKİ BİLGİLERE YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI . ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey
AYDIN, İbrahim. "DOLAYLI KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN REKLAMDAKİ BİLGİLERE YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI," ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 2017
AYDIN, İbrahim. "DOLAYLI KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN REKLAMDAKİ BİLGİLERE YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI." ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, 2017
AYDIN, İ. (2017) . "DOLAYLI KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN REKLAMDAKİ BİLGİLERE YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI." ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İbrahim Aydın}, title={DOLAYLI KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN REKLAMDAKİ BİLGİLERE YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI}, congress name={ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2017}}