Atıf Formatları
Materyal Destekli Öğretim Yönteminin İlköğretim 8. Sınıf Matematik Öğretiminde Öğrenci Başarısına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Altun And M. Çatal, "Materyal Destekli Öğretim Yönteminin İlköğretim 8. Sınıf Matematik Öğretiminde Öğrenci Başarısına Etkisi," Journal of the Institute of Science and Technology , vol.11, no.3, pp.2536-4618, 2021

Altun, Y. And Çatal, M. 2021. Materyal Destekli Öğretim Yönteminin İlköğretim 8. Sınıf Matematik Öğretiminde Öğrenci Başarısına Etkisi. Journal of the Institute of Science and Technology , vol.11, no.3 , 2536-4618.

Altun, Y., & Çatal, M., (2021). Materyal Destekli Öğretim Yönteminin İlköğretim 8. Sınıf Matematik Öğretiminde Öğrenci Başarısına Etkisi. Journal of the Institute of Science and Technology , vol.11, no.3, 2536-4618.

Altun, Yener, And Mahfuz Çatal. "Materyal Destekli Öğretim Yönteminin İlköğretim 8. Sınıf Matematik Öğretiminde Öğrenci Başarısına Etkisi," Journal of the Institute of Science and Technology , vol.11, no.3, 2536-4618, 2021

Altun, Yener And Çatal, Mahfuz. "Materyal Destekli Öğretim Yönteminin İlköğretim 8. Sınıf Matematik Öğretiminde Öğrenci Başarısına Etkisi." Journal of the Institute of Science and Technology , vol.11, no.3, pp.2536-4618, 2021

Altun, Y. And Çatal, M. (2021) . "Materyal Destekli Öğretim Yönteminin İlköğretim 8. Sınıf Matematik Öğretiminde Öğrenci Başarısına Etkisi." Journal of the Institute of Science and Technology , vol.11, no.3, pp.2536-4618.

@article{article, author={Yener Altun And author={Mahfuz Çatal}, title={Materyal Destekli Öğretim Yönteminin İlköğretim 8. Sınıf Matematik Öğretiminde Öğrenci Başarısına Etkisi}, journal={Journal of the Institute of Science and Technology}, year=2021, pages={2536-4618} }