Atıf Formatları
Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kapsayıcı Bir Eğitim Açısından Desteklenmesi: Çeşitliliğin Ele Alınması ve Temel Değerlerin Teşvik Edilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. ŞARDAĞ Et Al. Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kapsayıcı Bir Eğitim Açısından Desteklenmesi: Çeşitliliğin Ele Alınması ve Temel Değerlerin Teşvik Edilmesi. İstanbul: Pusula Yayıncılık2020, pp.50

ŞARDAĞ, M. Et Al. 2020. Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kapsayıcı Bir Eğitim Açısından Desteklenmesi: Çeşitliliğin Ele Alınması ve Temel Değerlerin Teşvik Edilmesi . Pusula Yayıncılık, İstanbul.

ŞARDAĞ, M., KAYA, G., ÖZCAN, H., & ÇAKMAKCI, G., (2020). Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kapsayıcı Bir Eğitim Açısından Desteklenmesi: Çeşitliliğin Ele Alınması ve Temel Değerlerin Teşvik Edilmesi . İstanbul: Pusula Yayıncılık.

ŞARDAĞ, Metin Et Al. Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kapsayıcı Bir Eğitim Açısından Desteklenmesi: Çeşitliliğin Ele Alınması ve Temel Değerlerin Teşvik Edilmesi . İstanbul: Pusula Yayıncılık, 2020

ŞARDAĞ, Metin Et Al. Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kapsayıcı Bir Eğitim Açısından Desteklenmesi: Çeşitliliğin Ele Alınması ve Temel Değerlerin Teşvik Edilmesi . Pusula Yayıncılık, 2020.

ŞARDAĞ, M. Et Al. (2020) Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kapsayıcı Bir Eğitim Açısından Desteklenmesi: Çeşitliliğin Ele Alınması ve Temel Değerlerin Teşvik Edilmesi . 1st edn. İstanbul: Pusula Yayıncılık.

@book{book, author={Metin Şardağ Et Al. }, title={Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kapsayıcı Bir Eğitim Açısından Desteklenmesi: Çeşitliliğin Ele Alınması ve Temel Değerlerin Teşvik Edilmesi}, publisher={Pusula Yayıncılık}, year={2020} }