T. Bilgin And M. C. Akyüz, "NTEGRAL ÖĞRETİMİNDE GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ (RME) YÖNTEMİNİN ETKİSİ," İBAD 2016 , vol.1, Madrid, Spain, pp.1-12, 2016
Bilgin, T. And Akyüz, M. C. 2016. NTEGRAL ÖĞRETİMİNDE GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ (RME) YÖNTEMİNİN ETKİSİ. İBAD 2016 , (Madrid, Spain), 1-12.
Bilgin, T., & Akyüz, M. C., (2016). NTEGRAL ÖĞRETİMİNDE GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ (RME) YÖNTEMİNİN ETKİSİ . İBAD 2016 (pp.1-12). Madrid, Spain
Bilgin, Tunay, And Mehmet Cahit Akyüz. "NTEGRAL ÖĞRETİMİNDE GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ (RME) YÖNTEMİNİN ETKİSİ," İBAD 2016, Madrid, Spain, 2016
Bilgin, Tunay And Akyüz, Mehmet C. . "NTEGRAL ÖĞRETİMİNDE GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ (RME) YÖNTEMİNİN ETKİSİ." İBAD 2016 , Madrid, Spain, pp.1-12, 2016
Bilgin, T. And Akyüz, M. C. (2016) . "NTEGRAL ÖĞRETİMİNDE GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ (RME) YÖNTEMİNİN ETKİSİ." İBAD 2016 , Madrid, Spain, pp.1-12.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Tunay Bilgin And author={Mehmet Cahit Akyüz}, title={NTEGRAL ÖĞRETİMİNDE GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ (RME) YÖNTEMİNİN ETKİSİ}, congress name={İBAD 2016}, city={Madrid}, country={Spain}, year={2016}, pages={1-12} }