E. GÖRMEZ, "İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININDİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARIAÇISINDAN YETERLİLİĞİ," II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , vol.7, ALANYA, Turkey, pp.1-15, 2017
GÖRMEZ, E. 2017. İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININDİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARIAÇISINDAN YETERLİLİĞİ. II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (ALANYA, Turkey), 1-15.
GÖRMEZ, E., (2017). İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININDİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARIAÇISINDAN YETERLİLİĞİ . II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (pp.1-15). ALANYA, Turkey
GÖRMEZ, Erhan. "İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININDİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARIAÇISINDAN YETERLİLİĞİ," II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, ALANYA, Turkey, 2017
GÖRMEZ, Erhan. "İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININDİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARIAÇISINDAN YETERLİLİĞİ." II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , ALANYA, Turkey, pp.1-15, 2017
GÖRMEZ, E. (2017) . "İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININDİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARIAÇISINDAN YETERLİLİĞİ." II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , ALANYA, Turkey, pp.1-15.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Erhan Görmez}, title={İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININDİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARIAÇISINDAN YETERLİLİĞİ}, congress name={II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu}, city={ALANYA}, country={Turkey}, year={2017}, pages={1-15} }