Atıf Formatları
İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. KIZILTAŞ, "İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi ," ULUSLARARASI TÜRKOLOJİ SEMPOZYUMU 2019 , Van, Turkey, 2019

KIZILTAŞ, Y. 2019. İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi . ULUSLARARASI TÜRKOLOJİ SEMPOZYUMU 2019 , (Van, Turkey).

KIZILTAŞ, Y., (2019). İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi . ULUSLARARASI TÜRKOLOJİ SEMPOZYUMU 2019, Van, Turkey

KIZILTAŞ, Yusuf. "İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi ," ULUSLARARASI TÜRKOLOJİ SEMPOZYUMU 2019, Van, Turkey, 2019

KIZILTAŞ, Yusuf. "İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi ." ULUSLARARASI TÜRKOLOJİ SEMPOZYUMU 2019 , Van, Turkey, 2019

KIZILTAŞ, Y. (2019) . "İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi ." ULUSLARARASI TÜRKOLOJİ SEMPOZYUMU 2019 , Van, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Yusuf Kızıltaş}, title={İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi }, congress name={ULUSLARARASI TÜRKOLOJİ SEMPOZYUMU 2019}, city={Van}, country={Turkey}, year={2019}}