Atıf Formatları
AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA BECERİLERİNE ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. N. Kardaş And R. Koç, "AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA BECERİLERİNE ETKİSİ," 2.Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Turkey, pp.335-348, 2018

Kardaş, M. N. And Koç, R. 2018. AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA BECERİLERİNE ETKİSİ. 2.Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Antalya, Turkey), 335-348.

Kardaş, M. N., & Koç, R., (2018). AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA BECERİLERİNE ETKİSİ . 2.Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi (pp.335-348). Antalya, Turkey

Kardaş, Mehmet, And Raşit Koç. "AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA BECERİLERİNE ETKİSİ," 2.Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Turkey, 2018

Kardaş, Mehmet N. And Koç, Raşit. "AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA BECERİLERİNE ETKİSİ." 2.Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Turkey, pp.335-348, 2018

Kardaş, M. N. And Koç, R. (2018) . "AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA BECERİLERİNE ETKİSİ." 2.Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Turkey, pp.335-348.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Mehmet Nuri Kardaş And author={Raşit Koç}, title={AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA BECERİLERİNE ETKİSİ}, congress name={2.Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}, pages={335-348} }