Atıf Formatları
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Bakırcı And M. S. Günbatar, "Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, pp.543-563, 2017

Bakırcı, H. And Günbatar, M. S. 2017. Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3 , 543-563.

Bakırcı, H., & Günbatar, M. S., (2017). Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, 543-563.

Bakırcı, Hasan, And Mustafa Serkan Günbatar. "Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, 543-563, 2017

Bakırcı, Hasan And Günbatar, Mustafa S. . "Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, pp.543-563, 2017

Bakırcı, H. And Günbatar, M. S. (2017) . "Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, pp.543-563.

@article{article, author={Hasan Bakırcı And author={Mustafa Serkan Günbatar}, title={Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={543-563} }