A. Akbaba, "İLKOKUL 1. 2 VE 3. SINIFLARDA ÖDEV VERMENİN PEDAGOJİK BOYUTUNUN İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.32, no.2, pp.119-138, 2015
Akbaba, A. 2015. İLKOKUL 1. 2 VE 3. SINIFLARDA ÖDEV VERMENİN PEDAGOJİK BOYUTUNUN İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.32, no.2 , 119-138.
Akbaba, A., (2015). İLKOKUL 1. 2 VE 3. SINIFLARDA ÖDEV VERMENİN PEDAGOJİK BOYUTUNUN İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.32, no.2, 119-138.
Akbaba, Ahmet. "İLKOKUL 1. 2 VE 3. SINIFLARDA ÖDEV VERMENİN PEDAGOJİK BOYUTUNUN İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.32, no.2, 119-138, 2015
Akbaba, Ahmet. "İLKOKUL 1. 2 VE 3. SINIFLARDA ÖDEV VERMENİN PEDAGOJİK BOYUTUNUN İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.32, no.2, pp.119-138, 2015
Akbaba, A. (2015) . "İLKOKUL 1. 2 VE 3. SINIFLARDA ÖDEV VERMENİN PEDAGOJİK BOYUTUNUN İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.32, no.2, pp.119-138.
@article{article, author={Ahmet Akbaba}, title={İLKOKUL 1. 2 VE 3. SINIFLARDA ÖDEV VERMENİN PEDAGOJİK BOYUTUNUN İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2015, pages={119-138} }